Merhaba anneler oğlum 26 günlük çok huzursuz olduğu için geçenlerde acile götürmüştük kalsiyumu biraz fazla dedi doktor sonuçlara bakınca 11.1 çıkmış kalsiyumu. Bugünde normal polikliniğe götürdüm kalsiyum düşene kadar görmemiz lazım dedi tekrar kan aldılar sonuçlar 5 gün sonra çıkcakmış o kadar uzun olunca çıkma süresi içime kurt düştü tabi internete bakayım dedim biraz moralim bozuldu bu durumu yaşayan var mı aranızda