Kizlar merhaba bebegim 6 aylik. Evimiz en ust kat ve yeni yapildi belki etkisi de olsbilir cunku ev bazen 28i 29u goruyor 🙄 ama en dusuk 26-5 27 derece oluyor ve bebegimin uyurken kafasi sucukkk gibi ter oluyor bugun klimayi actim bieaz evi soguttum oyle uyuttum yine terliyor simdi uyurken de tavan vantilatorunu açmıştım yine terlemis mecbur çarpmasın diye kapattim yani hasta olcwk diye korkuyorum