Busem06 Hilokiiii 11 aldım ben trendyoldan apple turkiye garantili şarj aleti kulaklığı içerisinde 7.500 gibi birleye aldım indirimden gayet memnunum
Gari_de_Gari Hilokiiii 11 kullanıyorum gayet memnunum.Bende 7 den sonra bunu aldım.Yeğenim 12 kullanıyor arasında hiç bir fark yok bire bir aynı
Demiralpinannesii Hilokiiii 11 kullanıyorum. Çok araştırdım hani ne fark var dıye. Öyle aman aman bi fark göremedim.sonuçta fotoğrafçı değiliz yani. Fotoğraf çekmeyi çok severim fazlasıyla memnunum 😊
Hilokiiii Tek tek yazamadığım için özür diliyorum çok teşekkür ediyorum 🙏 11 den çok memnun olan var ben de gidip 11 ve 11 pro max ile karşılaşıtırıp alacağım hepinize teşekkür ederim 😍
_____ Hilokiiii 11 kullanıyorum mor renk 1,5 sene oldu alalı fotoğraf kalitesi harika eşim 12 kullanıyor onun kamera olarak ön kamerasında gece modu var ıphone 11 de yok malesef :(
Hilokiiii _____ ön kamerayla fazla işim olmuyor arka kamera daha önemli benim için onda bi canlılık vs farkı var mı
AlyaMeyra Hilokiiii 11 kullanıyorum güzel fotoğraf çekiyor 128gb 8000e aldım tabiki pro daha da güzel çekiyor max a gerek var mı bilemedim pro yeterli bence instagirl değilseniz 😂 YouTube da karşılaştırmaları fiyat farkı çektiği resimler olan videolar var daha iyi fikir verecektir
Dunyaailm Hilokiiii iPhone 12 kullanıyorum çok memnunum başka telefon kullanamam zaten iPhone alışkanlık yapıyor
AntiFilozof Hilokiiii 11 pro max kullanıyorum şuan kamerası kesinlikle güzel ben küçük telefon kullanırım derseniz 11 proyla pek bir farkı yok 14 bine almıştım ben
birkizannesi_ Hilokiiii 1 yıl kadar 11 pro max kullandım. Şuan 12 pro max kullanıyorum fotoğraf kalitesi çok güzel aralarında pek bi fark yok hem özellik hem fiyat olarak. Eşim almıştı artık yapacak bsey yoktu ama seçme hakkım olsaydı 11 pro max kullanmaya devam ederdim
fatimaozel Hilokiiii ben iphone x kullanıyorum. boyut olarak ele çok yakışıyor. fotoğraf çekme kalitesi çok güzel üstelik ben memnunum. (beyaz)
Laden Hilokiiii ıphone 11 aldım yeni. Çok memnunum bende 7 plus kullanıyordum. Kamerası çok kötü çekiyordu artık. Dünya varmış dedim. Şey gibi oldu. Gençleştim resmen bu kadar mı fark eder😁