KıZlar oğlum 22 aylık resmen yapışık geziyoruz beni otururken görmesin direk meme birini emiyo ötekine geçiyor sonra tekrar ötekine boş kalanla oynuyo falan resmen oyuncak oldum elinde onun yüzünden oturmak istemiyorum çok bunaldım annemdeyim bugünde annemde kes artık sütle geçiştiriyor öğünleri sende maf oluyorsun dedi bende zaten düşünüyordum ama hadi 2 yaşına gelsin demiştim ve bu akşam çikolata sürdüm annecim meme pis olmuş eeh pis artık meme emmek yok meme yok dedim oda baktı pis dedi peçete getirdi siliyomuş gibi yaptım çıkmıyo bak pis emmek yok mama yicez dedim inceledi bi pis pis meme yok dedi ayağımda sallayarak uyuttum şimdi uyuyor
neler yapmam gerekiyor?
uyku düzenini nasıl sağlayabilirim?
gögsümün şişliği için ne yapmalıyım?
Kafamda deli sorular 🧐