Zeyzeyyyyy Arkadaşlar 3 yaşa kadar kullanılmalı diye okudum bi yerde ama her gün dışarda zaten güneş görüyor vermemmi gerekiyor
mom0989 Zeyzeyyyyy doktorum bize yaz bitimi başla yaza doğru bırak demişti. Ben bıraktım kızımda 22 aylığz
Uris Zeyzeyyyyy gece hafta kontrolde kullanmayın artık dedi bıraktık biz de 26 ayligiz. Arada veriyorum şimdilik
Cnprtk Zeyzeyyyyy biz 19 aylığız hala kullanıyoruz güneşede çıksak yinede veriyorum ben d vitamini sayesinde dişlerini daha rahat çıkardı
ma9419 Zeyzeyyyyy kafanıza göre yada internette okuduklarınıza göre değil çocuğun ihtiyacına göre kullanılmalı d vitamini. Buna da tahlil sonucuna göre doktor karar verir
Zeyzeyyyyy mom0989 güneşten alırlar vitaminlerini her gün kollarını kafasını güneşlendiriyorum akşama kadar dışardayız
Zeyzeyyyyy Uris ben baktırmadım ama bayadır doğru düzgün kullanamıyorum ağzını açmadığı için zorlanıyoruz yani bende dışarda güneşlendiriyorum
Zeyzeyyyyy ma9419 ben kan aldırmıyorum canım 2 yaşına gelince aldırırım çocugumun her yeri zaten delik deşik iz kaldı asla aldırmam