MomofOne ben ve kardeşim hala kullanıyoruz arasıra 2 yaşında çocuklarımız sakinleştirir uyutuyor hiçbir zararı yok. Dr tavsiyesiyle aldık biz. Erken uyanmaya gelince bazı bebeklerin biyolojik saati erken maalesef ki buna alışsan iyi olur. Ben 2 yıldır hep erken kalkıyorum. Hatta ilk 1 yıl gün bize 5.30 da başlardı