Lütfen bilenler söylesin. Bugün 2 de karma aşı oldu bebeğim. Gelince güzel emdi. Rahatlasın diye carpol verdim 1 çay kaşığı uyudu. Akşam olana kadar bir uyudu bir uyandı. Şuan emmek istemiyor. 2-3 dk emiyor bırakıyor anlamadım 🤷🏼♀️ Huzursuz ağlıyor aralarda ateşi şuan alın 37. Koltuk altı 38 gördüm bir kısa kollu zıbın bir de şort giydirdim. Üstüne bir müslin attım. Hafif pamuğu ıslatıp sildim. Eğer düşmezse bunu ne kadar sürede bir yapmalıyım. Bir üşütürüm diye korkuyorum. Bir de kaç olunca ateş tehlikelidir ??