Gurbetozkan Kızlar 5 nisanda doğum iznim bitti, iş yerine herhangi bir rapor götürüyormuyuz, doğum iznimi uzatıcam, herhangi bişey isteniliyormu
Caglacmmm Gurbetozkan doğum iznin bittiyse internetten ücretsiz izin formu çıkartıp doldurup şirketin muhasebesine gpndereceksin kurumsal şirkette bu şekilde oluyor
milaseren Gurbetozkan yöneticinle konuşup ik yada muhasebeye izin alma sebebini belirten bir dilekçe vermen gerekiyor