Bu akşam kızarmış ekmek yiyordu 11 aylık bebeğim küçük küçük parçalar. Ah nerden verdim güvenip de o kadar sert şeyi. Bi anda ağlayıp hafif öksürmeye başladı. Boğazına battı ya da yapıştı da mı ağladı, soluk borusuna mı kaçıyordu da öyle oldu bilmiyorum. Ama eşimle çok korktuk. Yani 10 sn filandı, ama sanki bi ömür geçti. Aslında normalde de beslenirken boğazına kaçıp öksürdüğü oluyor ama bu sefer çok korktum. Çünkü sanki başta öksürmedi de bağırıp ağlamaya çalıştı, sonra azcık öksürdü falan bi garip oldu. Şimdi içim içimi yiyor ya ciğerine gittiyse de anlamadıysak diye. Nasıl anlaşılır ki ciğerine kaçsa? Oof of… 😢