esramahir İyi akşamlar hanımlar.. bir sorum olucaktı bebeğim iki aylık ve elleri sürekli olarak yumruk halinde. Böyle olmasi normal mi cok zor actiriyor ellerini. Birtek geceleri uyurken aciyor.
mom54546 esramahir kızmdada oyleydı ama nedenınnedor bılmıyorum canım butun resımlerınde ellerı oyle🤣
Guzelkizimbenim esramahir normal olabilir bide açken ellerini yumruk yapıyorlarmış bi kaç yerde gördüm
esramahir Mrveykt Mrveykt evet olabilir yavas yavas elleri ilgisini cekmeye baslar cok tesekkür ederim
Cascas19 esramahir acıktıklarında sıkarlar diye biliyorum. Annem öyle demişti oğlumda da öyleydi doyurunca açıyordu.
Skbn01 esramahir benim kızımda öyleydi hatta ben zorla açardım elini o geri kapatırdı sonra büyüdükçe düzeliyor zaten