Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim var ve yaklaşık son bir aydır bu durumu yaşıyoruz. Acıkıyo mesela emzirmek için kucağıma alır almaz sinir krizleri geçiriyor 😣 Sadece ayağa kalkınca emiyor. Çevremizdekiler zayıfladığını söylüyorlar moralim çok bozuluyor. Mama veremiyorum alerjisi var kaldı ki alerji olmasa bile asla biberon emmeyi bilmiyor ağzında çiğniyor ucunu. Pirinç unu mama yapıyorum içine anne sütü karıştırarak onu da yemiyor. Yani anlayacağınız ne kaşık ne de biberon sevmiyor. E memeyi de sevmiyor. Bu çocuk aç aç nasıl yaşıyor anlamıyorum gerçekten artık sinir krizleri geçiriyorum. Nolur yardım edin bu durum geçici mi nasıl baş edebilirim ? Çok kötü durumdayım başına gelenler lütfen önerilerinizi bekliyorum 😔😥😖