Momm12 Tam 2 aylık bebeğim var gece beslenmesi nasıl yapıyorsunuz kendi uyanmasını mı bekliyorsunuz yoksa uyandırıp mı emzirme yapıyorsunuz Ben gece uyandırdığım zaman en fazla 5 dk emiyor
masal28 Momm12 Ne kadar sürede bir emziriyorsunuz? 3-4 saati geçmeyecek şekilde emzirin bence uyku da önemli ama daha uzun uyursa da aç kalabilir küçük henüz
JackDaniels Momm12 2 aylık bebeği bence gece uyandırmayın. Benim bebeğimde o zamanlarda 5-6 saat uyuyordu dr uyandırma dedi. Zaten uykudan uyandırılınca verimli ememiyorlar
Sedasbc Bildiğim ve doktorumuzun da önerisi üzerine naçizane bir fikrim var. Bebek uyanmıyosa 2. Aydan sonra uyandırmaya gerek yok diyolar. Acıkıp uyanıyosa emzir tabi ama emmiyorsa acıkmıyor demektirmiş 🤗
masal28 Momm12 bu düzen bence çok iyi 🥰 gece bu saatler aralığında muhtemelen uyanıyordur uyanmıyosa da 4 saatten sonrasında uyandırın bence o aylarda doktorumuza bende danışmıştım bu konuyu.
Sln20 Momm12 Demekki acıkmıyor :) benim kızım da çok uyurdu o zamanlar şimdi 11 aylık mumla arıyorum o günleri 😁
Sedasbc Momm12 bana biraz boşuna gibi geldi. Ne güzel uyuyor işte bırakın acılınca uyanır. 😊 bir de öyle deneyin uyanmasını bekleyerek o zaman daha uzun emer belki
Sedaizm Doktorumuz uyandırmaya gerek yok kendisi uyansın demişti şimdi 5 aylık 2 aylıktan beri hiç uyandırmıyorum