Hayırlı geceler arkadaşlar.
6 ay 21 günlük bebeğim var ve yaklaşık 2 haftadır aşırı huysuz. Son 3 gündür çıldıracak dereceye geldim sürekli ağlıyor çok zor uyutuyorum uykusu geldikçe daha çok ağlıyor. Bugün kucaktan bırakıyorum ağlıyor kucağa alıyorum susuyorum kollarım koptu artık bugün. Bu durum geçecek mi inşallah geçici bi süreçtir. Doğduğundan beri 12de uyuyuo 5te uyanır emer 9da uyanırdık şimdi 2 saatte bir uyanır bazen saat başı. Ve ben çok yorgun, bitkinim.. Ne ev işi yapabiliyorum ne yemek yapabiliyorum, ne dinlenebiliyorum..