Yaa nerdeyse 2haftadır bakyorumm kocaa izmirdeyimm bir dişçi yok simdi ben kafama göre mi antibiyotik alaym dişim ağrısından maf oldum yaa kanal tedavim düştü özele gitsem param yok ne yapcagimi sasrdm uykusuzluktan ve agrıdan ölücem ne yemek yiyebiliyorum ne kızımla ilgilenebiliyorum korona acaba özellerde yok mu bu oralar hep acık ama devlette bir doktor yokkk ben ne yapıcam acil bakar mı kii