Ebrutoprk canım daha minicik 🙏🏻 Allah bağışlasın.. Şuan tek bildiği şey emmek. Acıkır emer gazı olur emer korkar emer..sana ihtiyacı var. Emzir bol bol memede yaşayabilir ilk zamanlar cok normal hem emdikce sütün de artar. Sonra yavas yavas kendi düzenini kurar. 2 saatte bir 3 saatte bir emmeye baslar merak etme. Sabır gerekiyor bolca. 8 aylık olduk simdi bende öyle sık sık emsin istiyorum ama o emmiyo. Tadını çıkart bu günler geri gelmicek bidaha istesek de emziremicez 🙏🏻❤️🤭