Tazeannesi herkes kendi düzenini daha iyi bilir ama büyük olan anlat yaşa gelmeden 2. Olmalı çünkü şuan biri 7 aylık olucak diğer kızım 5,5 yaşında bize yapmadığı kalmadı tam kardeş kıskançlığı evet zor olur ama psikolojik yorgunluk beden yorgunluğundan daha zor benim kızım ilk doğduğunda istemedi kardeşini hamilelikte o kadar kardeş diyen çocuk gitti şimdiki aklım olsa doğurduğum gibi düşünürdüm sevmiyormusun kardeşini dediğimde büyük olsaydı severdim dedi çünkü herkes aa kardeşin mi oluyor o doğcak seninli oynayacak dendi çocukta baktı ki onunla oynayan yok tüm ilgi alaka yeni doğanda ben yine kardeş olunca da yalnız kaldım demekki kardeş fikri iyi bişey değilmiş diye düşünüyor ve bunu kriz haline getiriyor tecrübemi paylaştım karar sizin hakkınızda hayırlısı 💖