SehErtus58 Kizlar ben 4 aylikken basladim aksamlari ayagimda saliyorum gündüzleride bazen ayaga kalkip uyutmami istiyor Şarki esliği ile.. Sizce neyapmaliyim? Alişir mi.. Sizler nasil uyutuyorsunuz? 🤔🌸 Siz nasil yapiyorsunuz? 🤔
Emir_karan SehErtus58 zamanla daha basıl nasıl uyutcannn😅bn bazen koltuktaaa ziplaya zıplayaaa uyutuyordum
Cicek_Gokce46 SehErtus58 bende sallıyordum ayağımda ta ki 4 ay aşısını olup aradan 1 hafta sonra orta kulak iltihabı olana kadar sallanmak istemedi hiç yanına yatıyorum emziriyorum sonra elini yüzüme koyup uyuyor iyice uykuya dalınca beşiğin koyuyorum benim için de kendi içinde çok iyi oldu böyle
Ertugrulgnc_03 SehErtus58 ay o kucakta sallanmak benim için işkenceydi 2 yaşına kadar kucağımda salladım 🥺
Mom120 SehErtus58 3 yasina az kaldi. 2 yasina kadar emerek uyudu. 2 yasindan sonra yaninda yatarak masal okuyarak uyudu. Simdi ise ben yüz üstü yatiyorum o sirtima cikip uyuyo ben de bi yandan masal uyduruyorum😂sirtimda uyuyunca hop dönüp yataga düsürüyorum. En basindan beri uyku bizde sikintili böyle kabul ettim artik
GozdemHilal İlk 3 ay çok gazliydi omuz ve kucakta uyurdu sonra bı ara memede uyudu şimdi 5 aylik kucakta ninni ve sallayarak uyuyor ve yine kucakta uykuya devam ediyor çok sıkıntılı zaten uykular resmen her uyutma seansi 1 saat sürüyor uyumamak için ağlıyor deli gibi ve derine dalamiyor bir türlü dis diye düşünüyorum ama😥😥
_Mutlubirkalp_ SehErtus58 Neden besiginde degil de ayakta salliyorsunuz acaba . ? Ben ya memede uyuyor yada iyice dariliyor besigine kuyuyorum iki sallamada uyumus oluyor
Berk2020Mert2008 SehErtus58 1 yaşına girecek oğlum 15 gün sonra ilk aylar gazlıydı kolik bebek her akşam banyo masaj ve emzirme ile uyuyup yatağına koydum bu böyle 4 ay sürdü 4. Ay atağı ile alt üst olduk emmeyi bıraktık mama içmeye başladık mama içerken karyola da benimle uyuyordu zorla asla sallanmak istemedi hala da öyle hiç sevmiyor ama üç gündür ne yaptıysam uyutamıyorum ne oluyor bilemedim kendini yatakta ordan oraya atarken uyuya kalıyor bu yaklaşık 1 saat sürüyor
SehErtus58 Berk2020Mert2008 bilemiyoruzda ne dertleri var keske konusupda söyleseler artik diye düsüniyorum..🤷♀️ Bende bazen öyle oluyor canim artik mecbur Aksamlarida bazen disari cikariyorum bebek arabasinda uyuyor temiz havada sonra evdede zorluk cekmiyorum..
Aysel_11 SehErtus58 valla aynı dertten bende müzdaribim gündüzleri gece de beşikte sallayarak uyuyodu şimdi 1 haftadır bacaklarımda sallamadan uyumuyo gündüz gene bi kaç beşikte uyuyo ama kısa süre ayaklarımda sallayıp yatırıyorum gözlerini açıyo deliricem 4 buçuk aylığız bizde
SehErtus58 Aysel_11 Evet zor canim.. Geceleri acaba Banyo mu yaptirsan birazda haraket. Bebekleri yoruyor öyle ve iyi uyuyolar. 🤔
Miniginannesi030818 SehErtus58 ben o aylardayken ayagjmda sallardim başka türlü uyumazdi çünkü 🙈 ama büyüdükçe uyku düzeni oturuyor ve kendi uyumaya başlıyor, en azından benim kızımda böyle oldu diyeyim😁