Eee Kizlar size bir sorum olacak belki aranizda bilen vardir biontech asi sonrasi bas agrim cok oldu parasetamol yoktu evde ibuprofen agri kesici ictim ama sonradan asinin etkisini azalttigini ögrendm dogru olabilirmi acaba
Mtah Eee aşı da çalışıyorum bıontech . Evet antikor üretimini yavaşlatıyor .. parol dahi çok zorda kalmadığınız sürece almayın diyoruz ..
Sln20 Eee Normalde parolden başka bir şey içmeyin diyorlar o da hafif olduğu için. Covid tedavisinde bile kullanıyorlar onları mantıken antikoru düşürüyor olmalı.
Mtah Behiyee ılık banyoya izin var sıcak banyo aşı olduğunuz kolu tahriş edecek sıkacak ovalayacak şeyler istenmiyor . Bu arada o ateş düşürücüyü içmeme olayı 24 saaat için geçerli aşıdan Sonraki 24 saatten sonra içebilirsiniz..
Sln20 Eee Hepimiz taşıyoruz o riski aşı olsak da covid olmayacağız diye bir şey yok sadece vücut o virüsü tanıdığı için ona göre tepki veriyor. İkinci doz daha sabitleyici olacak elbette. Endişelenmeyin, ikincide biraz sabredersiniz yine ağrınız olursa.
Eee Sln20 Tsk ederim evt haklisin yani asidan sonra hafif atlatiliyoya onu kastedmistim nyse yapacak bisey yok 2. dozu beklicez artik