18 günlük kızım var ağlama nöbetleri yaşıyoruz bi başlıyor 3 4 saat sürüyor ne gaz sancısı dedik ilaç aldım ama bana mısın demiyor bu sorunu yaşayan çözüm bulan var mı? O ağladıkça bende ağlıyorum 😞Babamıda doğumdan bir gün önce kaybettim psikolojim berbat 😞😞😭