Momm12 hergün çıkar bol bol çıkar hatta güneş görsün hava alsın vitamin dolsun bebiş üşümez merak etmeyin havalar çok güzel zaten kat katta giydirmeyin zaten bence ayı çok normal bol bol yürüyüş yapın açık hava gibisi var mı süper başlangıç balkon 😊 bebeğim 2,5 aylık ilk ayından itibaren hep çıkıyoruz şuan evimiz Bahçeli içeri bile girmiyoruz . Hafta sonu denize bile sokacağım ☺️