Tgbygt merhabalar tekrardan size bir sorum daha olacaktı cevaplarsanız çok sevinirim
Bizimde bronşiolit olayı 2,kez tekrarladı malesef 3. cü olursa alerjik astım tedavisi uygulayacağını söyledi.yani chamberle sprey verecekmiş 3 ay koruma amaçlı 🥺 suan sadece hava kullanıyoruz birde zaditen surup.size sormak istediğim siz öksürük ataklarınızda nasıl tedavi uyguluyordunuz birde atak geçirme sıklığı nasıldı ayda bir gibi mi mesela bizim 3 aya denk geliyor bronşiolit olayı hırıltı ve yoğun öksürük birde burun akıntısı oluyor yani önce soguk algınlığı gibi başlıyor hafif ateş sonra hırıltı balgam öksürük 🙁ve hava alarak tedavi oluyor suanlık.birdaha olursa koruyucu chamber fıs fıs yani .🥺