Prensesannesi21 [url=https://www.hizliresim.com/nbdcb5q][img]https://i.hizliresim.com/nbdcb5q.jpg[/img][/url] Kizlar kizimin bugun bezleri böyleydi koyu renk turuncu anlamadim neden acaba
Mstfnannesi Prensesannesi21 merhaba, begeğinizin kakasından mı çişinden mi gelmiş olabilir. bence bir doktora gitmelisiniz diye düşünüyorum mama yiyorsa da bu tarz şeyler olabiliyor
Cgnege44 Prensesannesi21 ftgraftan mi bilemedim ama şöyle soyliyim bizim sadcee emerken yaz aylarında bezinde pipi kisminda minicik kan lekesi gibi lekeler olmuştu meğer susuz kalmış oyuzden demişti doktor siizn fazla gibi bilemedim bı domtora görünürseniz içiniz rahat etsin
ikicocukluAnne_ Prensesannesi21 genelde enfeksiyon olunca yada beslenme AZ olursa oluyor kaç aylık su verince geçmişti bizimki
Prensesannesi21 Cgnege44 Doğrudur herkes sudan kaynakli yazmış 1 2 gün bol su vereyim belki geçer Teşekkür ederim
Prensesannesi21 ikicocukluAnne_ Yemesi hic yok denecek kadar su da vermeye çalışıyorum sık sık ama daha dikkatli olurum
Asl90 Prensesannesi21 susuz kalmış olma ihtimali çok yüksek. Suyu artırın devam ederse idarar tahlili verin
ikicocukluAnne_ Prensesannesi21 beslenmeden oluyor bende aynı oldum aynı şekildeydi zar zor veriyordum daha da aynı
Lutennaa Bizde de bir kere olmuştu kristalimsi kırmızılıklar. Doktora gittik- o dönem anne sütü ve mama bir arada devam ediyordu- susuz kalmış mamadan sonra yarım fincan kadar su içirin demişti bize.
Prensesannesi21 Lutennaa Benim kizim sadece anne sütü alıyor su da vermeye çalışıyorum demek kk yetersuz kalıyor
Lutennaa Prensesannesi21 bebekler için anne sütü alırken normalde suya ihtiyaç duymuyor diyorlar ama belki havadan sıcaklıktan terlemesi falan fazladır.
Maliki Prensesannesi21 bzmde öyleydi doktor beslenmesi eksik dedi. Bır memeyi ıkı uc kerre ver iyice bosalsn dıbndekı yagi içsin dedı sonra obur meme
Prensesannesi21 Lutennaa Evet ben su veriyorum aslinda günde 7 8 defa ama iste yetersiz diyarbakir sicaklari baya fazla