m123 Vıcks baby balm kullanan varmı? Nasıl kullandınız? Nasıl bi etkisi oldu babam yardımcı olurmusunuz ?
DBaybars m123 6 aylıkken kullanmıştık ilk, burun deliklerinin hemen önüne koklayabileceği şekilde sürmüştüm, işe yaramıştı kısmen
DBaybars m123 Burna değil canım burnunun ucuna yakın yere koklayabileceği şekilde sürdüm, topuğuna sürmek işe yaramadı bizde. Eczacı da bu şekilde önerdi biraz olsun işe yaradı böyle
Kuzum2122 Ya benimde kızım hava değişiminden kötü oldu 3 gün acillere gittik hiç bir şey fayda etmedi,çok kötü öksürüyor bende kullansam mi acaba