Sevgi1 Sağlık ocağı verdi 20. Gün bugün baslamam lazım sanırım henüz baslamadim korktum kabız fln yapar mı 3 damla demiş ebe ..
Melisokdem Sevgi1 bizede tera d3 verdi sağlık ocagı ama biz içeriğini begenmediğimiz için kullanmadık onu ayçiçek yağı varmış normalde zeytinyağı olması daha iyiymiş wellcare d3 400 lük kullanıyoruz bir fıs şeklinde 28 günlüğüz
Buseeozd Sevgi1 benim bebeğim gazlı bir bebek. Tera d3 kabızlık yaptı. Doğal olarak gaz sancısı cogaldı. Ocean d3 400 lük kullanıyoruz.
Mervekaraalp İçinde paraben olduğu icin bir çok anne doğal d vitamini alıp kullanıyor. Ben ocean d3 kullanıyorum wellcare de çok kullanılıyor. Araştır bi karar senin 🌸🌸
Sevgi1 Buseeozd bilmedim ocean mi.aldirsam well mi kararsiz kaldım terayi mi kullansam napsam Melisokdem 🤣
Melisokdem Sevgi1 tera direk çöp ocean da olabilir ikisinide araştırdık bizim eczanede yoktu eczacıda wellcare önerdi onu aldımbende