Aybarss03 Kızlar dün sezeryan ile doğum yaptım. 1 günlük taze anneyim. Ama ayaklarım çok şiş. Parmaklarımı fln oynatamıyorun o derece şişti. Nasıl geçer 😕😕😕
Kk41 Aybarss03 bol su icin zamanla geçiyor . Bende tanıyamadım doğumdan sonra bacaklarımı 10 günde indiler
My_little_sunshine Aybarss03 zamanlar geçiyor bir hafta iki hafta sonra benimde öyleydi. 😬 ekstra birşey yapmadım ben.
Atamom16 Aybarss03 bol su iç tuz tüketimini azalt canım benim 15 günde ancak geçmişti birde ayaklarını yüksekte tut yastık üzerine falan koy
Murvetbartu Aybarss03 canom bol su iç tuzlu şeyler pek tüketme. Bol bol yürü. Benim de öyleydi davul gibi 20 gün falan sürdü. Epidural yapıyormuş
ssnnmm Aybarss03 benimde çok şişti ayağımın üzerinde sanki bir ayak daha vardı çevresindekiler normal dedi ama ben doktora danışınca kan sulandırıcı iğne verdi 10 gün
Nehirikom Aybarss03 ayyy benim psikolojimi bozmuştuu o şişlik 😔 ama hiç dert etme 1 hafta max 10 günde kendiliğinden gidiyor bol bol dinlen yukarı kaldır ayaklarını yattığında hafifliyor şişlik.. Geçmiş olsun
Zeynepsevgi Aybarss03 benimde çok şişmişti hatta ağrı yapıyordu 3 gün ödem söktürücü kullandım bi ise yaramadı sonra hep ayaklarımın altına yastık koydum ve maydanoz limon kaynatıp ictim ayrıca 10 gün kan sulandırıcı iğne vurdum
Mom120 Aybarss03 ödem icin herseyi yaptim hamileligim boyunca hic birsey etki etmedi. Ayaklarimin üzerine basamadim acidan dogumdan sonra 2-3 hafta icinde gecti galiba
bikerem Aybarss03 emzirirken falan ayaginizi uere sallamayin,yere degisin ya da yukarda olsun. Cok gecmis oldun gozunuz aydin bu arada saglikla buyusun insallah. Bol sivi tuketin. Hepimizde sislik olmustur muhakkak. 1 hafta 10 gune kadsr gececektir
Hnde Aybarss03 benimde çok kötüydü varis çorabı giydim iki günde indirdi şişliği bide tansiyondan da olabiliyor