Duygusuz Gncdmrl halam be bir ögretmen arkadasım oldu kol agrısı dan Baska şikayetleri olmadı bende pazartesi olacagım 4 aylık bebegim
qwrt1245 Gncdmrl herhangi bir sorun yaşamadım zaten emzirenler için risk teşkil etmiyor aşı tam tersine oluşan antikorlar sütle bebeğe geçiyor. Hiç endişelenmeyin
Linakusss Gncdmrl bebeğim 2 aylıktı biontech oldum. 3 aylıkken de ikinci doz oldum. Tek şikayetim kol ağrısıydı
qwrt1245 78bb ben sinıvac oldum arkadaşım biontech ikimiz de emziriyoruz onun hiç ağrısı olmamış benim kolumda biraz agrı oldu ama çok değil günlük işlerimi aksatacak kadar değil. Tetanoz daha fazla agrıyor bence
Nrdntrn Gncdmrl bende çok çelişkide kalmıştım bu konuda çok araştırdım birçok doktorada danıştım.3 gün önce oldum aşıyı ve hiçbir sorun yaşamadık çok şükür
gamzeliogulannesi Gncdmrl Merhaba, Pazartesi günü Biontech aşısı oldum. Eve gelince oğlumu emzirdim hiç bir farklılık olmadı. Sadece kolum ağrıdı iki gün. Bu sabah kolumun ağrısı hafiflemiş.
Mrvksee Bebeğim 1,5 yaşında ben de bugün biontech oldum fakat 1 gün boyunca emzirme ek gıda ver dediler sizlere de böyle bi şey söylemdi mi acaba
Ruzgarsmummy Mrvksee doktor emzirebilisin dedi emzirdim zaten heryerde söylüyolar yazıyor aşı partikülleri süte gecse dahi mide asitleri tarafından parcalanır
Mrvksee Ruzgarsmummy evet bende emzirmede sakınca yok diye biliyordum ama aşıyı yapan hemşire öyle diyince şaşırdım şu saate kadar dayandık bakalım zaten