kızlar bir akıl verin bana. oğlum 5 buçuk aylık. memeyi sadece uykuya geçerken alıyor 2 dk emip uyuyor. gün içinde verince 1 dk sonrası memeyi damaklarıyla kavrayıp atıyor. bugün mama alıp verdim biberon imkansız almıyor. su içilen başlığıylada tükürük yapıp ses çıkarıyor kenarlardan atıyor. tadımlardan sebze veriyorum onları da sevmiyor. ben nasıl mama yedireceğim? tabiki önceliğim meme ama artık sütümde azaldı