Kızlar moralim aşırı bozuk, bebeğim 2 gündür ateşli ne yaparsak yapalım düşüremedik, hastaneye gittik kanında enfeksiyon çıktı. Ne kadar kullanmak istemesem de antibiyotik tedavisine mecburen başladık . Cuma gün babaannem bizdeydi, bebeğime yemek yedirecektim bir baktım babaannem kendi yediği kaşıkla yedirmeye başlamış hemen müdehale ettim ama ben görene kadar olan oldu. bu olayın üzerine enfeksiyon kapması beni çok üzdü, koruyamadım bebeğimi😔