Kızlar bebegim 10 bucuk aylık, ve bu aya kadar hep reglm degısık zamanlarda oluyordu, kahvrengi oembe lekeler seklinde gelıyordu 10 15 gun suruyordu, dun gece ilk defa pembemsi leke geldi ve ardından gece eskı adet sancısı ve kan seklinde pıhtı seklinde gelmeye basladı, acaba eski duzenine girmeyemi baslıyor reglm ,