Supangle Merhaba kızlar Bebeğim 2 yaşında. 2 ay sonra işe başlamam gerek. Maalesef ki yakınımızda bebeğine bakabilecek bir akrabamız yok. Ya bakıcı tutmam lazım yada kreş. Sizce hangisi daha mantıklı
Minikprenses5481 Supangle kres daha guvenilir gbi gelio bana canm yada cevrende taniyio guvendgn biri varsa bakicida olabilir
Melankoli Supangle 2 yaşa kadar bakıcı, sonrasında kreş tercih ettim ben. (1,5-2 yaş arasında da ara ara oyun gruplarına gidip alıştırma sürecinden geçti)
Minikprenses5481 Supangle aynn en guvenilir yine orasi en azndn kamera sistemleri herseyleri var canm
Mirosumm Supangle kesinlikle kreş. Her gün farklı etkinlikler,şarkılar,oyunlar,arkadaşlıklar. Güvendiğiniz bir kreşe gönderin.😊