Aysecela evet çok rahat 3farklı yatış pozisyonu, 6farklı ayarlanabilir yükseklik pozisyonu var. Yani masa yüksekliğine göre ayarlayabiliyorsunuz. Üzerine herhangi bir minder kullanmıyorum terletmiyor zaten bebeğim çok uuzn süre üzerinde kalmıyor sadece yemek yerken. Temizlemesi de kolay. Yıkanabilir tepsisi de var. Tepsi genişliği öne arkaya ayarlanabiliyor. Çok pratik ben çok memnunum