Melodi00 eşim destekçi destekçi olmasına ama iş yerinde sürekli huzursuz zaten birde babası üstüne gelirse hiç kaldıramaz işi çok ağır zaten üzülüyorum ona da evladıma da üzülüyorum ama bana kimse üzülmüyor, geçenlerde görümcem elini yaktı çok sıcak değildi çay döküldü kaynanam ölürüm bana gelsin kurban olurum dedi sürekli ben elimi yaktığımda da kaynar su ile abartıyorsun sanki dedi gelde çıldırma 🤬