Dersim62 bilmiyorum canım ama bir bebek ağlıyorsa ya karnı aç, ya altı pis, ya da gazı vardır 😂 benim kızımda da çok gaz vardı ve gerçekten gazını senin dediğin gibi çok rahat çıkarıyordu bende gazı yok bu çocuk niye ağlıyor diye kara kara düşünüyordum 🤦♀️ Doktora gittim baktı çok fazla gazı var çıkarmıyor musun dedi çıkarıyorum dedim ama bi kere ağzından çıkardı diye bitti sanma falan dedi altlı üstlü çıkarmamız gerekiyor birde bana bi fitil önermişti doktorum spasmo panalgine diye tam 3 ay kadar kullan demişti kullandım aşırı şekilde faydasını gördüm bebeğim huzurlu, rahat. Şimdi durduk yere sana sende kullan asla demem her çocuk bir değildir eğer kullanmak istersen mutlaka doktoruna danış onayını al sonra kullan ☺️☺️ Birde her gece yatırmadan önce mutlaka duş aldır duş bebekleri çok rahatlatır kızım nerdeyse 6 aylık olacak doğduğu günden beri her gece yıkarım mışıl mışıl uyur🌸