Damlaef Arkadaslar oglum 15aylık 3 4 aydır ensesini kaşıyor öyle kasıyorkı yara yapıyor soktor krem verdi o anlık rahatlatıyo ama sonra yine aynı bugunde boynunada attı kabarıyor kasıyınca basına gelen varmı neden oluyor acaba
kubra17- Benim kızımda doğduğundan beri yapıyor şuan hala da aynı şekilde eli hep boynunda kaşımaktan alerji yaptı pişik kremi falan sürüyorum geçiyor