mbuket206 20 lik dişim çıkmış çok agrıyor artık parol bile fayda etmiyor dayanılmaz halde yarın gidip çektireceğim ama çok korkuyorum sütüm kesilir mi acaba 6 aylık bebeğim var emziriyorum
mbuket206 melek_42 onu söyleyecem de sonrasında agrı çok oluyor mu hani agrı olursa sütün azalır diyorlar ilk defa çekim yapacam