Anneler bugün 3.ayı bitti doktora gittik bu ay sadece 500 gram almış çok az dedi kilosu 5800 ortalamanın altında dedi ve 2 dişi kabarbaya başlamış ondan alımı azalmış dedi diğer ayda almassa dişten değildir dedi 😞 bu durumu yaşayan varmı daha çok erken değil mi ? Sürekli eli ağzında ve ağzının suyu akıyor. Mamayımı fazlalaştırsam 2 saate 90 veriyorum ama o kadar içebiliyor bakalım denicem arttırmayı..