260321 Oglum 26 martta dogdu doğum kılosu 4020 ıdı sonra 3750dustu suan 6500 az gelıyır bana sızlerım nasıl
Yildizzza 260321 yaaa benim oğlumda aynı gün doğdu 3280 doğdu 10 gün önce aşımız vardı 5500 dü sizinkinin gayet güzel kilosu maşallah 🧿
Murvetbartu 260321 benim oğlum da 4 martta doğdu 3600 dü en son 31 Mayıs’ta gittik doktora 6380 di. Şimdi kaçtır bilmiyorum
Asel_sahra 260321 anne sütü çoğunluk aliyor mama gunde 30 m falan ama emmiyor sagiyorum kasikla falan