Oğlum 17 buçuk aylık. Sabah öyle bir ağlama ile uyandı ki ,susmadı ne yapsam çok ama çok ağladı, korkumdan ambulans çağırdım. Baktılar köpek dişleri çıkıyor,ateşi yok, çişi kakası normal yapıyor, ishal veya kabız da yok, başka rahatsızlığı da yokmuş. Ağrı kesici şurup yazdılar bide diş jeli falan. Onları akşam yatarken içirdim duş aldırdım yatırdım. Köpek dişi çıkacak yeri şişmiş. Ne kadar süre de patlıyor çıkıyor ? Çok üzülüyorum kuzumun canı yanıyor ağlıyor🥺🥺🥺Diğer hiçbir dişinde böyle olmamıştı. Doktor da diyo köpek dişleri zaten ağrılı zor çıkıyor diye. Başka neler yapabilirim ağrısını hafifletmek için? Siz nasıl atlattınız ? Ne kadar sürede patladı çıktı 😢😢