ikibabybirmom aynı durumdayız sabah içiçem aç karnına mamasına koyuyorum bebeğim şu an 4180 gram 2 hafta önce memleketimdeki dr 3920 gram ölçtü ve mama ver 400 gram alsın dedi ama kakasını yapmamaya başlayınca daha da azalttım günde 3 kez filan veriyodum, o dr un dediği kadar kilo almadı ama bu gittiğim dr kilosu iyi doğumdaki kilosu 2770di bu normal dedi direk mamayı kes dedi, diğerine niye az geldi anlamıyorum sütüm taşmıyo diğerinden akmıyo ama her sıktığımda geliyor bazen çekiyorum ağzından bilerek var ağzında süt, tabi mama daha çok verirken daha iyiydi kilo alımı ama bilemiyorum bakalım 2. ay kontrolünde düzgün bi dr olursa detaylıca konuşup yol izlemek istiyorum, uzun yazdım helal et ❤️🙏💮