Vicco hariç onerblcgnz ilk adım.ayakkabisi var mı kızlar fiyat önemli değil
Cnr18_4 firststep memnun kaldım
Cnr18_4 igor da güzel ona da bakın.
Ben flodan Polaris markasını aldım cok hafif ve rahat.. Çok memnun kaldık
Sinem16y kapalı mı sandalet tarzı mi
CatBoy sandalet tarzı bisey mi
Cnr18_4 evet sandalet
Neden vicco hariç çok yumuşak ve bebeğim çok seviyor iki ayakkabısı da vicco
Niloy ya biz adidas kullanıyorduk ondan sonra ağır geldi vicco
Kukuli4198 hafif mi