Seyma_07 İyi akşamlar sezaryen doğum yapıp bikini bölgesini ne zaman ve neyle temizlediniz ben hep ağda kullanmıştım ama dikiş yerlerime zarar gelir diye korkuyorum siz neler yaptınız
melek_42 Seyma_07 10 gün sonrasında temizledim epilatör aleti ile evet ağda zarar verebilir dikkat etmek gerek epilatörün yoksa eldiven kullan bence ağda riskli diye düşünüyorum
Papatyam Seyma_07 kırkım çıkınca kuaföre gittim ağda yaptırdım. Her ihtimale karşı o kısma ağda yapıştırıp çekmedi kuaför. Ben yap birşey olmaz dedim ama o yapmadı 😂
Safiiye Seyma_07 cnm bn dikiş oldugu bölgeyi cımbızla temizliyorum zaten uyuşuk oluyor bi kac ay hissetmiyordum asaga dogru acimaya baslayinca birakiyordum az daha gerisini zatn agdayla yapiyordum