Gunsss alakasız olacak ama bir şey sormak istiyorum, bu bebeğe sütten antikor geçişini kim nasıl çıkarttı acaba 😊yani şöyle bişey takılıyor kafama , mesela ben bebeğimin yerine menenjit aşısını olsam yine geçer mi yani süte antikor , ağır bir aşı olduğu için soruyorum , bana biraz saçma geliyor da yorumunuz yada bilginiz var mı ? 😊