Merhaba bebeğimin kilosu biraz düşük ayına göre mama vermem gerekiyor kaşıkla vermek çok zor hep üstü başı batıyor bu yüzden . meme reddinden korkuyorum ilk doğduğunda yaşadım çünkü biberonla mama versem memeyi bu ayda bile bırakırmı 4 aylık şuan yada gece mamayı biberonla versem yinede memeyi reddedermi karanlıkla biberonu görmezse emdiğini sanar mı acaba ?