umutvar1 Mirkan O aylarda aynı durum bizde de olmuştu ama sonra gecti. Doktor diş belirtisi değil dedi öyle de oldu. 8 aylık olacak daha çıkmadı. Salya durumu ise epey daha devam edecek.
Mirkan SaremAselim_0817 elimi sürüyorum alt çeneye değiyor parmağıma birde eli ağzında salyası akıyor ucu var bakınca görüyorum basıl olur anlamadım
akce Benimde 3.5 aylık bebeğimin altdamağında diş ucu gibi birşey var 2 gündür hafif sert acaba dişmi bilemedim