Ecrinbzkrt Ela0 ilk 5 ay öle bır yastık kullandım kı varla yok arası bırseydı dumduzdu yani sonra donmelere baslayınca hıc ıstemwdı yastık suan 1yasında yastıksız yatıyor
Bebybaby 1 buçuk aylık kullanmaya başladım ama sadece başını denk getirmiyorum omuzuna kadar koyuyorum
Petitom Ela0 bebeğim 8 aylık hiç kullanmadım kullansam da yatmaz zaten yüz üstü yatağın her yerinde yatıyor