Canada10 canım çok geçmiş olsun aşıdan sonra mı rahatsızlandı baban? Üniversitede hocamız didik disk ankatırdır bir ası 4 fazdan oluşur söyle böyle diye hiç oralı olmazdık sanki hemen çıkıyor ası diye:( her bir faza 1 sene desek en az 4 sene sürer yan etkilerinin kesin bilinmesi ve aşının güvenilirliği, çok olmak istiyorum ama çok korkuyorum pıhtılaşma sorunum var, pıhtı atıp felç geçiren duydum o günden beri içimde korkular var, biontec olmayı isterdim ama yan etkileri ağır, babaannem sinovac olmuştu deri döküntüsü yaşadı bayağı hastalandı gibi oldu, hadi biz ası olduk diyelim bulaşma ihtimali her türlü var hastalığın, çocuklarımızı nasıl koruyacağz ben ası oldum rahat rahat gezerşm asla diyemem benim bi çocuğum var sonuçta yine evde oturmaya devam, o zaman ası olmanın ne anlamı kalıyor diyorum off kafamda deli sorular 😯