Hercai88 Bebeğim ssbah iyidi kakası falan normaldi yani 4. Ay aşımızı olduk geldik 2 dir gürültülü şekilde sulu kaka yapıyor 😥 bu normal mi? Yoksa bebeğim hastaydı ve fark etmeden aşıları yaptırdıkda birşey olur mu çok korkuyorum 😥😥😥
Regen Hercai88 aşıların öyle bi yan etkisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası. 2 defa sulu kaka yapması da ishal olduğunu göstermez bunu sürekli tekrarlaması lazım. Sadece anne sütü alıyorsa olabilecek bir şey çünkü
Hafsasare Hercai88 bizde olduk aşıyı ama benim kızım on günde bir yapıyor kaka anne sütü alıyor YAni aşıdan olacağını sanmıyorum.kaka yapsalar ayrı dert yapmasalar ayrı dert zor valla annelik 😌Hele acemi annelik daha zor 😀
Hercai88 Regen birde korkum zaten yan etki değil hastaydıda farkında değildik üstüne birde aşı yaptırdık birşey olurmu 😥 çünkü hasta olunca aşı yapmıyorlar erteliyorlar biliyorum doktor da sordu zaten hastalığı varmı die yok dedim çünkü iyidi
Regen Hercai88 Hercai88 bilemiyorum o zaman. Kakasını takip edin gerekirse yarın doktora götürün bence
Hercai88 Hafsasare benimkide günde 1 anca yapar o da azıcık ama ikidir bez dolusu yaptı suluydu korkuyorum