Bebeğim bir aylıktı. En pahalı organik şampuanları losyonları kullanıyordum. Mustela yeni doğan köpük şampuanını kullanıyordum. Konak oluşmaya başladı ufak ufak ve çoğalmaya başladı. Zeytinyağları mı dersiniz özel taraklar mı derseniz denemediğim şey kalmadı. Ama konaklar iyice kalınlaşmaya ve artıyordu. Evet şimdi kesin çözümü söylüyorum ŞAMPUANINI DEĞİŞTİRİN. Her ne kullanıyorsanız onu hemen bırakın.
Nemlendiricili şampuan tercih ettim yumuşacık oldu ve konaklar anında azalmaya başladı ve yok oldu. Çevremdekilere de aynı şeyi önerdim.
Soracaklara söylüyorum marka önemli değil ama mustelayı bırakıp Nivea baby aldım).