Kızlar selam. Lohusalıkda bişey canın çekerde yemezsen sıtma hastalığı oluşur ya (bu genel olarak herkesçe bilinr mi yoksa bizim tarafa has bişey mi bi bilgim yok bu konuda ayrıca🤷♀️🙈) canım dondurma çekti bigün lohusayım emziriyorum die yememek gerekiyormuş. Sıtma oldum sebebide dondurma yiyince bebeğede soğuk süt gidermiş. Öğrenince şok oldum Allah aşkına böyle bişi olabilir mi süte inene kadar içimde nerelerden geçiyo kim bilir hep buz gibi ki kalıyo böyle bişey mümkün mü sizce 🙄