AselinAnnesiiiiii Merhaba bebeğim 2 aylık. Son zamanlar daha çok uyuyacağında ellerini yumruk yapıp burnunu ve gözünü falan kaşıyor. Normal bir durum mu acaba? Alerji belirtisi olmasından korkuyorum
Alygkc AselinAnnesiiiiii benim bebeğim alarjik aynısını yapıyor inş değildir Allah bütün yavrulara iyilik versin
2719 AselinAnnesiiiiii cildi kuru bebek yaparmış doktorum krem sür demişti sürüyorum bende 4 aylık hala yapıyo şimdi uykusu gelince yapıyo
senamiray AselinAnnesiiiiii aynısını yapıyor aylardır burnu kaşınıyor yada mevsimsel diye düşünüyorum kötü düşünmeyelim